7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]
Vælg en side
Flere billeder

kr. 129,00

(15 kundeanmeldelser)

Skub dine modstandere fra Hogwarts forskellige elevhjem ud! Præcis som i almindelige Ludo spil handler Harry Potter-ludo om at få sine brikker rundt på spillepladen og ind i målet før modstanderne. Spillet passer både til inkarnerede Harry Potter-fans og … læs mere her

Er Harry Potter Ludo Spil på lager?

Annonce
Køb Harry Potter Ludo Spil

Beskrivelse

Yderligere beskrivelse og flere billeder her:
Harry Potter Ludo Spil

Harry Potter Ludo Spil Varefakta

• Navn: Harry Potter Ludo Spil
  • Pris: DKK 129.00
  • Mærke:
  • ProduktID: 17879
  • Returret: 90 dage
  • Fri fragt: Ja, ved køb over kr. 499
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Harry Potter Ludo Spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Harry Potter Ludo Spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Perfekte gaver? Harry Potter Ludo Spil er en god kandidat

Harry Potter Ludo Spil står på manges ønskeliste op til jul. Se alt,Leg & Spil,Harry Potter,Quiz spil,Spil,Gaver til Børn,Julegave til 7-årig,Julegave til børn kategorien indeholder mange eftertragtede gadgets. CoolStuff.dk er altid shoppen, der har de nyeste gadgtets. Varen har 90 dages returret, som er mange flere dage end loven kræver. Når gaven til fødselsdagen skal findes, er det ikke snyd at lade sig inspirere af andre, som har købt Harry Potter Ludo Spil, det letter opgaven, og du er hurtigt færdig. Med andre ord: Harry Potter Ludo Spil er populær som receptionsgave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og det kan være derfor, at nogle, der er bange for at indkøbe en gadget eller to som gave. Det er bestemt ikke nogen grund til at afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, det er meget, meget få, der ikke kan lide at få gadgets.

Harry Potter Ludo Spil med 90 dages returret

Harry Potter Ludo Spil er en af mange varer her på shoppen og findes i en vores rigtig gode kategorier, nemlig Se alt,Leg & Spil,Harry Potter,Quiz spil,Spil,Gaver til Børn,Julegave til 7-årig,Julegave til børn. Det er ren luksus at få hele 90 dages returret som er en fin sikkerhed for dig, hvis du nu fortryder dig køb af din vare. Det overrasker ikke nogen, at der er mange der køber Harry Potter Ludo Spil i webshoppen CoolStuff.dk, som ofte har gode tilbud og sørger for du sparer gode penge. Der er mange varer i shoppen og i det store udvalg finder du noget for alle, og der kan klikkes køb på produktet er på siden. Når du handler online sparer du penge- fordi webshoppen ikke har udgifter til en fysisk butik.

Harry Potter Ludo Spil med online fordele

Hvis du shopper online, giver de dig lidt bedre rettigheder, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Webshop skal følge dansk lov, der giver 14 dages retrret. når du har handlet dine varer, der er endda shops, der vælger at give mere end de 14 dage, de er forpligtet til. En anden fordel ved online shops er, at alle varer og priser ligger online, og det at sammenlligne priser bliver en leg, uden af være afhængig af, at det skal være tæt på din bopæl. For at det ikke skal være løgn, kan du endda lave en prissammenligning så snart du lige har fem minutter, og sidder ved computeren eller med din telefon. En anden ting du også slipper for, at varens pris er forskellige fra skiltet og til kasseapparatet, så du skal stå i kø bagefter for at få den rigtige pris. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, eller de kan blive sendt til din arbejdsplads, så vælg det, der passer bedst til dig. Webshops har ikke en kø som i butikker eller supermarkeder så gå let og ubesværet direkte til kassen, når du er færdig med at handle, så ungå de trælse frustrationer over, at det kan tage så lang tid for folk at finde de sidste mønter frem.

Find Fod Hængekøje her, og så kan du pranke dine venner med den fjernbetjente pruttemaskine – se den her.

Køb Harry Potter Ludo Spil i dag for kun kr. 129.00 med 90 dages returret, så sendes den direkte til din adresse.

15 reviews for Harry Potter Ludo Spil